nedeľa 18. decembra 2016

Richardovy živé hračky - Kristina Haidingerová (kniha)

Autor: Kristina Haidingerová
Formát: 12 x 20 cm, pevná väzba, 332 stán
Vydáne: Netopejr, powerprint s.r.o. 2016

  K tejto knihe som sa dostal ako slepé kura k zrnu. Avšak hneď mi bol sympatický jej obal, v
zelených odtieňoch s ikonkami absinthového pohára, nahej ženy, škrabošky, karabáča, a v pravom hornom rohu štvorček 18+ sľubujúci niečo pikantné. Na zadnej strane obálky ma o to viac zaujal krátky opis - Erotický thriller z Berlína poloviny 19. století - "Mladík se zaplétá do nebezpečné hry. Hry, již lascivní orgie, intriky i vraždy prostupují jako opium pohárem absintu..." a k tomu logo môjho obľúbeného vydavateľstva Netopejr.

                                          Krst knihy zapáleným absintom  (Eroticon 2016)

  Tak som sa pustil do čítania, ktoré mi zo začiatku išlo akosi pomaly, príbeh síce začína hneď akčne, vzápätí sa hlavný hrdina Michael ocitá v preňho úplne novom svete, v inej krajine, v dielni
zámožného tajomného Richarda. V tejto časti je okolie vykreslované akoby v steampunkovom svete, čo ma nejako moc nenadchlo. Avšak akonáhle sa začínajú objavovať nové postavy a  milostné vzťahy, to už začínam stránky hltať, avšak to pravé orechové prichádza až keď nalistujem stranu 177 a začína druhá časť knihy s názvom Richardová hra. Tu už tento príbeh právom dostáva nálepku 18+ a odkazy na tvorbu Sadého aj reálne kontúry.





Autorka Kristina Haidingerová

  Od tejto spisovateľky je to prvé dielo, ktoré sa mi dostalo do rúk, musím však konštatovať, že dokázala v tak uzavretom priestore s minimom postáv moju túžbu po čítaní ďalších slastí hlavných protagonistov udržať až dokonca. Veľmi vierohodne vykresléne postavy, ich pocity, pretkané závojom tajomna. Každá ďalšia stránka bola bravúrna. Po dočítaní knihy má táto autorka, u mňa miesto hneď za takými menami ako Anna Rice, alebo Jenny Nowak. Hneď som sa začal pohrávať s myšlienkou aké by to bolo vidieť túto knihu sfilmovanú, vyžadovalo by to zdatných hercov, ale myslím, že úspech by bol zaručný. Pre mňa kniha roka 2016 na Česko-slovenskom teritoŕiu.
Môj obdiv autorka ešte podtrhla vlastnými ilustráciami.

 klip ku knižke

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára